Wednesday 21 December 2016

Teamwork makes the dreamwork

След усилената работа в БАУХ през изминалата 2016г. е време да ви напомним кой е екипът стоящ зад нея. Макар той да е съставен само от представителки на нежния пол, разнообразието от характери и опит го направи неповторим ... 

Геновева Бакърджиева
В БАУХ от 2008г. като служител и един от първите членове на Асоциацията – още от 2001г..
Работя това, което харесвам! Достигнах до това ниво почти случайно, но се наслаждавам пълноценно! От висотата на 30-те години трудов стаж (2017г ще ми е юбилейна) мога да сравнявам и да оценявам. Натрупах разнообразен административен и управленски опит в различни по мащаб и активности компании (Нестле, Мевгал) и вече 10 години – в НПО сектора.
На всеки етап от кариерата си съм била с широко отворени сетива за случващото се на пазара на труда. Още през 1989г. осъзнах промените и веднага потърсих работа в частна фирма, а най-осезаемия и реален сблъсък с пазар на труда за мен беше в Дубай, ОАЕ през 1993- 95г.. Имах етап, в който ходех на интервюта за работа много често. А също, етап – в който умело комбинирах работа и учене, за да постигна желаното от мен актуално ниво на знания и умения. На всеки етап добавях нови знания, от всяко работно място трупах опит.
Любима тема за мен си остава „образованието“ – но не просто като събитие или документ, а личен приоритет и област за развитие и доброволчески включвания.
В настоящия момент за мен най-важно е удовлетвореността и мотивацията на хората, с които работя – и това не са просто думи, а истинска убеденост и последователни действия.
И, няма никакво значение дали екипът е малък или голям, реален или виртуален, в производство или в сектор услуги -  той е основната и най-важна предпоставка за успех и резултати.
Считам, че това е най-силната ми страна – създаването и развитието на здрави и успешни екипи. Гордея се с настоящия екип от офиса на БАУХ и ви го представям:


Полина Господинова-Георгиева
Станах част от екипа на БАУХ в края на 2010 г. – като стажант. Чак не мога да повярвам, че вече са минали 6 години от тогава J  Като се замисля кое е това, което ме задържа тук толкова време, изникват много причини. Екипът е страхотен, проектите, по които работим, са разнообразни, постоянно срещам нови и различни хора. До тук – стандартно. Но на кой му е нужно нещо нестандартно, ако това, което прави, му носи удоволствие, ако ходи на работа с желание, и ако все още намира някаква своя мотивация да влага всичко от себе си в задачите си.
Извън работа в момента съм докторант в сферата на организационната психология. Психологията е нещото, което много ми помага да държа баланса – между и в различните сфери на живота ми; да разбирам по-добре себе си, за да разбирам по-добре и останалите. На теория работи добре – на практика имам още какво да уча J
Коя е най-силната ми страна – адаптивна съм. Всяка промяна е трудна, но винаги има начин да създадеш своето място в променената среда. И то без да направиш компромис със собствените си стандарти!


Цветелина Албармауи
В БАУХ съм от 2007г. Започнах като стажантка за майска конференция. Бях запленена от динамиката и разнообразието на работата. За мое щастие след конференцията ми предложиха работа в офиса на асоциацията и ето ме, вече почти 10 години съм част от екипа на БАУХ. През годините се научих да правя компромиси, да взимам решения, да бъда част от екип. Но най-ценното, на което се научих, е да балансирам между работата и личния ми живот. Имам две прекрасни деца и смятам, че съм успяла да бъда пълноценна както вкъщи, така и на работното ми място. Част от успеха се дължи и на чудесната атмосфера и отношения, които сме създали в офиса.
Предстои ми да завърша и висшето си образование, което ще прибави още една отметка в листа "трябва да направя".
  

Светослава Симеонова
Започнах работа в БАУХ през октомври 2015г. и така и не разбрах кога измина една година, от както съм част от екипа. Това е първият ми професионален опит и не бих могла да си пожелая по-добър старт.

В момента съм 3-та година студент в Технически Университет-София, специалност Индустриално инженерство на английски език. Предизвикателство е да си инженер, но още по-голямо да си и мениджър, а именно това е целта на специалността – да произвежда ръководни кадри в производството, а и не само. На теория всичко звучи добре, но практиката е това, което наистина ни учи и прави по-добри служители, ръководители.
Но инженерството не е единствената ми и най-голяма страст – пътуването и опознаването на нови места и хора е това, което ме кара да дерзая. През изминалата година бях Вицепрезидент по финансите на международната организация на студентите по индустриално инженерство и мениджмънт ESTIEM, опит, който ме промени завинаги.


Считам за свои силни страни адаптивността и готовността да работя в различни среди, умението да изслушвам и да мисля в решения, а не в проблеми.


..........А ето я и формулата ни за успех... Усмивката!






No comments:

Post a Comment